duminică, 24 martie 2013

Zombie Apocalypse Challenge: help?



24 Martie

   Au trecut trei saptamani de cand sfarsitul lumii a inceput, iar infectia s-a razpandit ingrozitor de rapid. Oamenii cad, incetul cu incetul, pentru ca mai apoi sa se ridice si sa marsaluiasca pe strazi. Totul devine din ce in ce mai greu, iar singura mea priveliste sunt zombii flamanzi si liberi. Nu mai am mult, pana voi fi salvata, insa sunt prinsa intr-o situatie complicata, iar prietenii mei s-au dus cu totii intr-o lume de unde nu ii mai pot scoate. De cealalta parte a strazii vad un supermarket neatins si uitat de lume. Am un singur rucsac, insa e gol, asa ca trebuie sa risc si sa intru. Insa, inainte, am nevoie sa-mi spuneti ce sa iau cu mine; ce arme, ce mancare si orice lucru folositor. Cum seara se apropie, iar eu sunt prinsa in oras, am nevoie si de un adapost unde sa pot dormi; vreo idee?


    Liniste, dintr-o data. Nu, nu se poate. Niciodata nu este liniste. Nu de cand razboiul a inceput, de cand mortii au inceput sa se scoale si sa atace. Totusi...



   Vad unul. Nu, vad doi. Doi zombii se apropie de mine, asa ca trebuie sa plec cat mai repede de aici. Altfel, sunt terminata.

6 comentarii:

  1. O bata, un pistol, o carabina, orice arma merge. La nevoie, pietre sunt destule pe drum :) Mai ia o haina, doua. E frig noaptea, si mai ales ia ceva de mancare. Nu vrem sa mori de foame :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Arme: orice lucru care poate zdrobi capete de zombi
    Mancare: orice e comestibil
    Haine: paturi si poate gasesti un magazin Converse spart si poti sa furi o pereche
    Mult succes in a supravietui! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes în a supraviețui! ^_^
    Vai, cum?! Au atacat calculatorul? :O
    Caută ceva cu care să zdrobești capete! Dacă nu zdrobești capete se duce tot farmecul! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Arme: bata de baseball, slabe sanse sa gasesti o arma de foc, dar te poti risca in caz ca nimeresti peste vrun politist zombie
    Mancare: conserve. Orice conserva gasesti, asa nu se strica. Poate si un jurnal sa nu uiti. :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza